خدایا چاره بدان چیست ؟ شهید اوینی جاتون خالیست ؟



گهی در میان خردسالان به جلوه های خدا غرق سرورم عزیزان من شادمانه هایم از آن شماست.

خدا یا گهی با نوجوانان هوای توکنم در خطبه غدیرت در مدرسه های شهرمان به نجوای با تو هستم ای خدا
گهی در لابه لای درختان در کنار بقعه اقا سید حسن روستای پیش کنار وکنار پرچم برافراشته خوبمان انقلاب اهداف امام وانقلاب را دنبال می کنم .

در روستا

این بود رسالت شهدا بر عاشقان قران ولایت
قابل توجه مدیر عامل وریاست هیات مدیره که در مجمع عمومی فرمودند در مراسمات واز موفقیتهای دیگران استفاده کنیم جناب قوامی این موفقیت است یک تلاش عاشقانه فقط برای خداست
انجا میرفتم که میخواستید مرا از بین راه برگردانید .

این عکسها همینطور ادامه دارد درپست بعدی

به شهدا قسم افتخاری برایم لذت بخشتر از اینجا نیست اینجا یک حرم دیگر است

گهی در میان این کلاس با روشنایی ومحبت چراغ نفتی عشق به بودن زندگی وقران در ما تقویت میشود
ادامه دارد