السلام علیک یا جوادالائمه

ای کاش در حرم گم میشدی
ای کاش غرق دریا میشدی
ای کاش اشکها اندک اندک سیلی میشد
ای کاش بال یک کبوتر میشدی
ای کاش غافل نبودم در میان هیاهوی زائران رد پایی از امام رئوفم را در میلاد جوادش عیدی میستاندم
الهی عیدی ما کن لذت وحلاوت مناجات در ماه رجب ودیگر روزهای این سال را
الهی حالی ده تا از خود جدا شوم
الهی الهی الهی این الرجبیون ؟ التماس دعا




بین حوزه من مشهد رضا تا بهشت فاصله هست
واین حوزه زینبیه به عشق امام رضا قبول کردم
این گلهای حیاط حوزه هست که مرا عطر حرم امام رضا آرزوست
این پیام اقای پیشنماززاده برایم بسیار آموزنده بود
جالب اینجاست
این پیام زمانی امد برایم که تازه زیارت امام رضا را با هیات خادمین الرضا شروع کرده بودیم
ا.لین جلسه ای بود که میزبان خادمین الرضا بودم
خدایا قدمهایشان را در این ایام میلاد ریحانه الرسول سبب تقرب به درگاهت قرار بده امین یارب العالمین
ومن یتق الله یجعل له مخرجا ویرزقه من حیث لا یحتسب ومن
یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قد جعل الله لکل شیء قدرا
خدایا جواب این پیام را تا چهارشنبه دیگر مگذار
یا مهدی ادرکنی
الهی انت ودود
دانشگاهش که حرف ندارد خصوصا کانال هایی که ........................
اما از هرچه بگذریم کانال معارف اگر نبود من تو بیابون می ماندم چون هر روز میتونم از دوستم قران را ببینم وصدایش را بشنوم
احساس می کنم بهشت این دنیاست زمانی که می توانی نیازهای روح تشنه ات را انجا سیراب کنی
وبه ایمان برسی. میشه گفت سیمای قران مثل کوههای لاهیجان زیباست ومن وقتی هر هفته از انجا برای تدریس تدبر به لنگرود میرم جز زیبایی خالق مهربان چیزی نمی بینم ویاد ایه سوره حشر می افتم لو انزلنا هذا القران علی .......
ای خالق سبحان احسن الله تبارک الخالقین هستی
ادامه خودت هم کمی تدبر نما

ما که تمام سعی خودمونا کردیم خداجون خیلی ما را دوست داره چون ما او را خیلی دوست داریم
خودشون فرمودند یحبوهم ویحبونه

فراموش نکنید جشن فارغ التحصیلی ما بچه های مهد الرضا دیدنیه
یاد گرفتیم صحبتهای خدا جونا بخونیم و بفهمیم
خدا جون از با با و مامان هم بیشتر دوستمون داره
باروت نمیشه تشریف بیارید جشن ًقرآنی ما بهتون میگیم



این آیه هدیه خوبی بود بر مزار آرامگاه شهدا که سر گلشان به اسم سید جواد میریست
خدایا همه شهدا عزیزند اما عزیزترینشان نزد خود ثارالله ست
الهی مهمانی از دوستان خدائیت قرار بده تا مغفرتت را به ما هدیه کند
در قبال لا اسئلکم علیه اجرا .....................................
منتظر وصیت روزانه ام به محضی که بدستم رسید براتون می نویسم اما اولین هدیه را از شهید سید جواد میری طلب نمودم
که با یک اس ام اس از یک بزرگی روزیمان کرد مجددا کلمه روزانه را ....
باید منتظر بمانم