پذيرش سراسري حوزه هاي علميه خواهران از روز شنبه 26 بهمن ماه آغاز مي شود


پذيرش سراسري حوزه هاي علميه خواهران از روز شنبه 26 بهمن ماه آغاز مي شود
بنا به اعلام مديريت پذيرش معاونت آموزش مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران، پذيرش سراسري حوزه هاي علميه خواهران از روز شنبه 26 بهمن ماه آغاز مي شود
در خبر ارسالي از مديريت پذيرش آمده است: به فضل الهي و توجهات حضرت ولي عصر(عج) پذيرش سراسري حوزه هاي علميه خواهران در بيش از 230 مدرسه علميه خواهران از روز شنبه 26 بهمن 87 تا آخر وقت اداري روز پنجشنبه 15 اسفندماه 87 انجام خواهد شد.
داوطلبان مي توانند جهت دريافت دفترچه راهنماي پذيرش و فرم تقاضانامه ثبت نام به مدارس علميه خواهران سراسر کشور مراجعه، يا از طريق سايت مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران به نشاني
www.whc.ir ثبت نام اينترنتي نمايند.
هم چنين در بخش ديگري از اين خبر آمده است :به منظور آشنايي مديران، معاونان آموزشي و کاربران رايانه با آئين نامه آموزشي، ضوابط پذيرش و نرم افزارهاي مربوطه، دوره هاي خاصي براي اين دسته از عزيزان با حضور  بيش از 380 نفر در مناطق مربوطه برگزار گرديد که اسامي آن‌ها عبارتند از:
الف) مدرسه ميزبان: الزهراء(س) همدان= استانهاي کرمانشاه، کردستان و همدان
ب) مدرسه ميزبان : صادقيه تبريز= استان هاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي و اردبيل
ج) منطقه پنج(ساري)، مدرسه ميزبان: الزهراء(س) بابل= استان هاي گلستان و مازندران
د) منطقه سه (شيراز)= استانهاي فارس، بوشهر و کهکوليه و بوير احمد
و) منطقه يک(تهران)، مدرسه ميزبان: فاطمه‌الزهراء(س) پونک= استانهاي تهران و سمنان
لازم به ذکر است برگزاري دوره هاي فوق الذکر بعد از پايان امتحان نيمسال اول ادامه خواهد داشت.


آشنايي با کلّيّات نظام آموزشي مدارس علميه


ضوابط پذيرش حوزه هاي علميه خواهران

تاريخ ارسال خبر: 1387/10/16
کد خبر: 401
نوع خبر: اخبار مرکز
جایگاه خبر: اطلاع رسانی
[ نسخه ويژه چاپ ]  [ پيشنهاد به يک دوست ]